"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Tag: 15 întrebări mai ciudate

luni, 27 iunie 2016

Tag: 15 întrebări mai ciudate

Nu am mai făcut 1 tag de aproape 1 an, cred, așa că azi mi-am zis că este timpul. Am găsit unul drăguț pe blog la Evelin așa că l-am preluat.


Fără prea multe vorbe, să începem:
1. Care este porecla ta pe care o folosesc doar cei din familie?
Aici ar fi mai multe: unii îmi zic Măduța, de la numele meu, iar părinții îmi zic păpușică  sau pușică, mai pe scurt:)) nu râdeți prea tare, dar sunt copilul lor și le place să mă alinte.

2. Ce obicei ciudat ai?

Nu cred că am sau nu îmi vine in minte acum.



3. Ai fobii ciudate?
Nu pot să respir în spitale. Mă gândesc la toți bolnavii care sunt pe acolo, mai văd pe câțiva care tușesc și pur și simplu aerul nu poate trece în plămâni.

4. Care este cantecul care te face sa te dezlantui cand esti singura?
Când sunt singură ascult playlist cu Enrique Iglesias sau Maroon 5 și cânt cu ei. :))

5. Care e lucrul care te scoate din minți?
Sunt multe: când văd oameni care merg încet și pe mijlocul drumului astfel încât nu îi pot depăși, oamenii care fumează pe scările rulante la metrou, mamele care nu își țin în frâu copiii etc.

6. Care este obiceiul pe care îl ai cand ești nervoasă?
Uneori aranjez hainele, sau ma joc ceva să uit.

7. Pe ce parte a patului dormi?
Pe stânga.

8. Care a fost primul animăluț de pluș și ce nume avea?
Primul animăluț a fost un ursuleț maro, dar nu i-am dat nume. Prima jucărie cu nume a fost Mony, un alt urs verde cu roz. :))

9. Ce băutură comanzi de fiecare dată de la Starbucks?
Nu beau de la Starbucks.

10. Care este regula de frumusețe pe care o promovezi, dar nu o practici niciodată?
Nu fac de astea. :)) Nu promovez decat ceea ce fac si eu.

11. Cum stai în duș?
Vertical? :)) Ca tot omul.

12. Ai aptitudini ciudate?
Nu cred. 

13. Care este mâncarea care știi că nu este sănătoasă, dar o consumi oricum?
Îmi place să mănânc. Deși am îneput să renunț la zahăr, dulciuri pline de E-uri și sucuri acidulate, când vine vorba de mâncare nu mă abțin: pizza, MC, KFC, shaorma.... încerc să o fac cât mai rar, oricum. :D

14. Care este expresia pe care o folosești tot timpul?
„Aia e.” :)) 

15. Ce porți când dormi?
Depinde de anotimp. Dacă iarna mor de frig dacă nu am și șosete, vara cu cât mai puține haine, cu atât mai bine. :D

Ei bine, cam acesta a fost tagul. Vă provoc și pe voi să îmi lăsați răspunsurile voastre în comentarii sau dacă aveți un blog, să  preluați tagul și să îmi lăsați un link să văd ce ați răspuns.
XOXO

Date contact:
Email: lifestylesemblog@gmail.com

5 comentarii:

  1. asta cu mancarea da..sunt constienta ca nu e santoasa dar nu ma pot abtine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca suntem tinere si ne ajuta organismul :)) asa ma pacalesc eu mereu ca sa nu ma simt vinovata. xoxo

      Ștergere
  2. Si eu fac curat cand sunt nervoasa 😂😂😂

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca treaba cu junk food-ul...oricat ai vrea, nu te poti abtine! aia e :)))

    RăspundețiȘtergere