"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Trusă de fard: VeryMe de la Oriflame-Light Smokey

luni, 28 martie 2016

Trusă de fard: VeryMe de la Oriflame-Light Smokey

Hello!
Vă prezint o paletuță de farduri accesibilă ca preț și versatilă.

Este vorba despre paleta VeryMe de la Oriflame-Light Smokey. Aceasta conține nuanțe deschise și pământii. Eu am ales să port fardurile atât separat, cât și combinat. 
Am rămas surprinsă de rezistența lor. Cu o bază adecvată rezistă până seara, fără să se strângă. Pentru mine acest lucru reprezintă o adevărată problemă întrucât pleoapele mele sunt uleioase.

Paleta vine ambalată intr-o cutie de carton. Când am comandat-o nu am acordat atenție dimensiunilor și mă așteptam să fie mai mare, așa că am avut un mic șoc când am văzut ce micuță este.
Apoi m-am gândit că oricum nu am terminat vreodata vreun fard, așa că nu mă deranjează. In plus încape în orice bagaj/geantă.
Conține 8 nuanțe. Unele sunt mate, altele sidefate, dar sideful este unul discret.
Vine la pachet cu o pensulă-aplicator cu două capete.



  • Minusuri:

-nu are oglindă;

  • Plusuri:

-rezistența;
-nu miroase urât;
-culori pigmentate;
-se aplică frumos și se blenduiesc ușor;
-ambalaj practic;


Mai jos puteți vedea nuanțele aplicate fără bază.

Iar aici cu bază:

Preț produs: 48 lei, dar de cele mai multe ori este la reducere.
Catalog/Site Oriflame

 Dacă sunteți în căutarea unei palete ușor de folosit pentru machiaje de zi, dar nu numai, recomand Light Smokey de la Oriflame.
XOXO!

Nu uitați de concursul de aici care se termină pe 31 martie.

4 comentarii: