"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Cutiuța cu minuni- Varianta cu miere organică

luni, 11 ianuarie 2016

Cutiuța cu minuni- Varianta cu miere organică

Hello!
Cred ca am mai pomenit aici, pe blog, despre cutiuta cu minuni de la Oriflame.
Zilele acestea am încercat o aroma noua. De data asta avea pagina parfumata si mirosea atat de bine incat nu am rezistat sa nu o comand.
Vorbesc despre balsamul multifuncțional cu aroma de miere(organica).
Va zic sincer ca miroase atat de bine incat cu greu ma abtin sa nu il mananc. :)) Este un miros dulceag si extrem de parfumat.


Eu il folosesc de obicei pe buze. Bag degetelul in cutiuta si apoi intind produsul.
Desi cunosc faptul ca este multifuncțional, am evitat sa il aplic pe parti uscate ale corpului pentru ca textura mi se parea cam grasa si mi-era teama sa nu imi patez hainele.
Ei bine, trec printr-o perioada in care tenul meu isi face de cap si mi-au aparut niste cosuri dureroase, ceva total diferit fata de ce am avut pana acum. Ori de cate ori plec din Bucuresti, schimb aerul, cum se zice, ma umplu de cosuri.

 Cand sunt stresata/supărată/plictisita am prostul obicei sa trag de pielea buzelor pana simt sangele, sau sa terorizez coşurile pana cand imi da si acolo sangele. Cred ca sunt sadica: pana nu curge sange nu ma opresc. :))
Întro seară am inceput frumos sa trag de cosuri si de tot ce mi se parea nelalocul lui pe fata mea. In maximum 30 de minute aveam tot tenul iritat, ma ustura toata fața. Pentru ca aveam langa pat cutiuta cu minuni, am luat balsam de acolo si am intins pe toata fața. V-am zis ca e grasa, prin urmare nu a intrat in piele pana am adormit. In schimb, dimineața m-am trezit cu tenul catifelat si ranile pe care mi le facusem erau aproape vindecate. Am ramas wow. Chiar funcționează, ma gandeam.

Va recomand aceasta cutiuta-minune care chiar face minuni. O gasiti in cataloagele Oriflame la un pret pana in 10 lei.
Își face treaba de minune. Cu siguranță o voi mai comanda sa o am mereu in casa.

Ați incercat aceasta cutiuță-minune? Xoxo!

Un comentariu:

  1. Tin minte ca am avut si eu 2 variante -cea clasica, prima aparuta, si cea cu coazaze. Totusi, nu mi-a placut ca e la borcanel si cam neigienic de aplicat.

    RăspundețiȘtergere