"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Haul Oriflame C14

miercuri, 21 octombrie 2015

Haul Oriflame C14

Azi vreau sa va arat ce mi-am comandat din catalogul C14 de la Oriflame. De aceata data a fost o comanda mica fiindca nu mi-a atras mai nimic atentia desi am rasfoit catalogul de mai multe ori.

 Mi-am recumparat gelul preferat de dus. Este vorba despre gelul exfoliant din gama Nature Secrets cu aroma de zmeura si menta (yum-yum :)) ). Mi-am luat varianta mare sa fiu sigura ca o sa ma bucur cat mai mult de el. Imi place ca exfoliaza delicat pielea, iar mirosul se mentine timp indelungat dupa baie.

Am tot vazut noile deodorante-crema si am devenit curioasa. Oare sunt bune? Am luat unul de la Activelle si il bag in teste. Daca merita voi reveni cu un review sa aflati si voi cum este. Am apucat sa il folosesc o singura data si pot sa spun ca am ramas surprins placuta de el.


Si logic ca mi-am luat oje... nicio comanda fara oje :)) cam asa este la mine. Am vazut ca erau la un pret foarte bun si mi-am luat doua. Sunt de la Giordani Gold.

Mi-am ales două nuante: B Nude si Tea Rose.
B Nude merge foarte bine cu o manichiura french, in timp ce Tea Rose este tot un nude, dar care merge purtat singur pe unghii sau in combinatii diferite cu o alta oja.


Cam aceasta a fost comanda mea la Oriflame din catalogul C14. 


Un comentariu:

  1. Buna ,acum am vazut ca in descrierea insta-ului tau era scris blogul si am zis sa intru , in necunostinta de cauza ti am zis "cum de n ai incercat pana acum acest produs(gelul de dus) " , ojele alea sunt superbe , nu am niciuna din acea gama poate am sa le incerc si eu

    RăspundețiȘtergere