"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Review - Antiperspirant Rexona

vineri, 18 septembrie 2015

Review - Antiperspirant Rexona



Buna, fetelor!
Pentru ca aproape am terminat unul dintre antiperspirantele pe care le-am folosit in aceasta vara si pentru ca mi-am facut o parere despre el am zis sa ii fac si un scurt review. Este vorba despre antiperspirantul de la Rexona din colectia Flagrance-Long Lasting Protection.


Contine 0% alcool, ceea ce m-a si atras fiindca am pielea super sensibila.Promite protectie 48 de ore. 
M-a atras in primul rand designul foarte feminin, cu mult roz si floricele, apoi vazand ca nu contine alcool m-am hotarat sa il achizitionez.
La inceput m-am impacat bine cu mirosul, dar pe parcurs mi s-a parut din ce in ce mai dulce, iar dimineata am evitat sa il folosesc fiindca mi se facea rau la cat de dulce mirosea.


Promite protectie 48 de ore, probabil pentru persoanele care abia transpira. 
In cazul meu, in zilele in care eram foarte activa, rezista pana la 6 ore, apoi trebuia reaplicat. In zilele cand eram mai libera rezista pana seara.
O bila alba o are pentru ca nu lasa absolut nicio urma pe haine.
Aproape de final am observat ca a inceput sa formeze niste bobite de deodorant pe piele, de parca era stick, nu spray. 

Ati incercat acest antiperspirant de la Rexona?
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu