"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Comanda Oriflame C12

miercuri, 2 septembrie 2015

Comanda Oriflame C12

Buna, fetelor!

Zilele trecute am plasat o comanda  la Oriflame si cum a sosit coletul, m-am gandit sa va arat ce mi-am comandat poate va face ceva cu ochiul si va luati si voi.
Produsele sunt din campania C12, deci aveti timp pana pe 14 septembrie sa va comandati.

Eu mi-am luat cateva oje din gama The One, un intaritor pentru unghii tot de la The one, o paletuta de farduri de la Very me, un balsam multifunctional si o perie pentru baie. Pentru mama mea am luat o crema anti ageing si alta crema pentru conturul ochilor.
Pentru ca am avut o comanda mai mare am primit si o bratara cu ceas.
Mi-am luat 4 oje de la The One, doua nuante mai deschise si doua mai inchise. De asemenea am comandat si un lac intaritor pentru unghii.

De mult pusesem ochii pe paletuta asta. Din catalog mi-o imaginam mai mare, iar cand am primit-o am avut parte de un mini-soc. :)) O sa ii fac un review mai pe larg dupa ce imi fac o parere. 
Mi-am luat si un balsam multifunctional. Il folosesc atat pe buze cat si pe locuri unde am pielea mai uscata. Isi face treaba de minune. 


Mi-am comandat si aceasta perie pentru corp pentru a imi exfolia pielea mai usor.
Bratarica a venit bonus.




Aaa... sa nu uit. Stiati ca cei de la Oriflame au inceput sa livreze cate o pisicuta la pachet cu coletul? Nu stiati? Da, e adevarat. Au spus ca pisica are rolul de a pazi produsele. :))
Si aici isi face somnul de frumusete Jolie. Cum gaseste o cutie, hop si ea. :))







3 comentarii:

  1. Ce cute e pisiiii!! Mie imi plac maxim ojele the one, frumoasa captura!! xox

    www.taitzel.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe toate produsele! Sa te bucuri de ele. Iar pisi e scumpica foc. :D ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. I haven't tried any Oriflame products but I've heard a lot of talk about this brand. Your cat is sooo cute, mine is always sniffing around my parcels.

    RăspundețiȘtergere