"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Balsamul pentru buze

luni, 18 mai 2015

Balsamul pentru buze

Hello, fetelor!
Ce faceţi? Cum vă bucuraţi de caldura de afară? Sper ca aţi trecut deja la rochite si fustite si aţi uitat de hainele groase pe care le-am tot cărat pe noi atâtea luni.
Nu stiu cum e pentru voi, dar pentru mine balsamul de buze este o piesă esenţială în îngrijirea zilnică. Îl folosesc si de 10 ori pe zi. Am niste buze care cer atentie sporita. Daca nu le bag în seamă, imediat se răzbună şi încep sa se usuce/deshidratreze. :)) Unde mai pui ca am si prostul obicei sa trag de ele cand nu am ce face cu mainile sau cand am nervi.
Am încercat mai multe balsamuri de-a lungul timpului si e greu sa găseşti unul bun. Chiar e greu.
Vă voi prezenta pe scurt experienţele mele cu unele balsamuri.



1. Balsamul de la The One
Fiind foarte încântată de produsele din gama The One, am zis sa încerc şi balsamul de buze, ca na... Sigur e bun si el. M-am înşelat. Da, are o textură cremoasa si catifelata. Are un luciu frumos si miros plăcut. Deşi rezistă pe buze un timp, nu am observat sa imi fi hidratat buzele... Singurul lucru la care e bun e sa mă dau cu el sa nu mai trag de buze. :)) Cand imi vine sa trag de ele, hop, aplic un strat de balsam.. si tot aşa.. deşi acum stă aruncat, el ştie pe unde :))


2. Balsamurile Nivea
Nu stiu ce are Nivea cu pielea mea si cu mine, dar pur si simplu nu ne înţelegem :)) Începând de la cunoscută crema, care nu vrea sa-mi intre in piele nici daca o bat, până la balsamuri. Ori sunt eu defectă ori nu ştiu ce... Pur si simplu rămâne pe buze stratul si atât. Îl folosesc mai mult pentru aroma si culoare. 


3. Balsam Balea
Am intrat intr-un magazin DM căutând un produs pentru par si am dat peste niste balsamuri interesante. Am ales unul cu aloe vera, incolor. Este un produs foarte bun si chiar isi face treaba, în ceea ce mă priveşte. Se duce el puţin cam repede de pe buze, dar îl am mereu cu mine si îl aplic din nou.



4. Cutiuta minune de la Oriflame
Cu siguranţă aţi încercat măcar una din cutiutele acelea de la Oriflame care promit sa fie balsam

care se aplică pe buze, faţă, cuticule, coate sau în orice zonă cu piele uscată, aspră, pe bătături sau iritaţii.  Produsul în sine e bun, iar unele arome sunt foarte "mancabile" :)) Singurul lucru care mă deranjează e ca trebuie sa imi bag degetele acolo. 


5. Glossul-Balsam de la Wjkon
De curând am dat o fuga până la Wjkon si printre altele mi-am luat un gloss, care se laudă ca este la fel de hidratant ca un balsam. L-am folosit de cateva ori si imi place. Are o usoara aroma de ulei de masline. Rezistă pe buze suficient, daca nu bei/mananci.



                                 Voi ce balsamuri de buze folositi?
                           Ati incercat vreunul din cele de mai sus?
Daca v-a placut articolul, nu uitati sa ma urmariti prin GFC, sa imi dati un like sau un share!
XOXO,
SEM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu