"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: The One-Ballerina Rose

vineri, 17 aprilie 2015

The One-Ballerina Rose

Nu stiu voi, dar eu prefer unghiile naturale. Imi place sa le colorez eu, sa fac ce modele imi plac, cand vreau.
Azi am optat pentru nuanta Ballerina Rose de la The One.


Pasul 1: Am aplicat o baza de unghii. Am folosit Base&Top Coat tot de la The One.  Am așteptat sa se usuce aproximativ 3 minute(se usuca foarte repede).
Pasul 2: Am aplicat un strat de oja, am așteptat 3 minute si l-am aplicat si pe al doilea pentru intensitate si rezistenta.
Pasul 3: La sfârșit am aplicat un lac de unghii de la Flormar,  Glass Efect.
Aici este si rezultatul.
Imi plac ojele de la The One pentru ca au  pensula lata, care te ajuta sa termini mai rapid, sunt rezistente si au o gama variata de culori. Eu mi-am achizitionat mai multe nuante, dar o sa vorbesc despre ele intr-o postare separată.
Voi ati incercat ojele The One? :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu