"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Review: Apa de trandafiri de la Naturalis

luni, 6 aprilie 2015

Review: Apa de trandafiri de la Naturalis


Pentru ca am vrut sa mai elimin din chimicalele aplicate pe ten, m-am gandit sa caut un produs cu cat mai putine ingrediente. Asa am dat de apa de trandafiri, care contine doar 3 ingrediente. Nu am mai incercat niciodata vreun produs Naturalis pana acum si normal, aveam ceva dubii.
Poate fi folosita pentru curatarea tenului, pentru tonifiere si pentru hidratare.
Are proprietati antiinflamatoare, cicatrizante si antiseptice. Poate fi utilizata si in prepararea mastilor cosmetice.


Apa de trandafiri este un tonic excelent. O folosesc sa imi curat tenul dimineata si seara sau cand vreau sa imi improspatez fata. 
Desi am citit pe net ca este iritanta din cauza distilarii, tenul meu nu a suferit nicio iritatie. Am folosit-o chiar si pe o zona sensibila de la gat, pe cicatricea de la o operatie, iar efectul a fost acelasi.
Ofera o senzatie fresh si folosesc chiar si in zona ochilor si pe buze.
In primele zile ma deranja mirosul prea dulce(sunt sensibila la  mirosurile dulci), dar in timp m-am obisnuit, iar acum nici nu il mai simt.

Eu am achizitionat-o de la Catena si pentru ca am avut card am dat in jur de 22 de lei pe ea.
Are un ambalaj practic si vine in cantitate de 330ml.
Voi ati incercat-o?



Un comentariu: