"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Sistemul de curatare SkinPro de la Oriflame

sâmbătă, 28 martie 2015

Sistemul de curatare SkinPro de la Oriflame


De când l-am văzut în catalogul Oriflame, mi-am pus în gând să îl încerc. Si l-am comandat. Vine ambalat intr-o cutie care contine: 1 dispozitiv de curatare, 1 capat perie, aparatul propriu-zis, 2 baterii, un etui pentru transport.

Ce promite:

-de 5 ori mai eficient decat curatarea manuala
-de 8 ori mai multa luminozitate
-piele mai neteda
-nuanta tenului mai uniforma
-o mai bun absorbtie a produselor de ingrijire
Cum se foloseste:

-se aplică pe pielea umeda un produs de exfoliere, se uda capătul periei si prin mișcări circulare se masează tenul cu ProSkin timp de 1 minut. Pielea este curățata si nu o irită. Cam de doua ori pe săptămână, eu folosesc bicarbonat de sodiu in locul exfoliantului pentru o curatare mai profunda.

Recomand sa il folosiți seara, iar apoi sa aplicați o crema hidratanta pentru o absorbtie mai eficienta.

Am observat ca tenul este mult mai catifelat si mai neted de cand il folosesc. Au disparut si cojitele de pe nas care se faceau de la fondul de ten. Dupa ce il folosesc, as sta cu mana non-stop pe fata la cat de fina o simt. :))
Voi ați încercat astfel de produse pentru curățarea tenului?
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu